December 1, 2022

Business Project

Verrukkelijk zakenmaniakken

De favoriete e-mails van het lakmoesteam van juni 2022

We zijn halverwege 2022 en marketeers vertragen niet. Achieved het zomerse weer in volle gang gebruiken merken vakanties en de stijgende temperaturen in hun voordeel om de aandacht van abonnees echt te trekken.

Of het nu een slimme onderwerpregel was, de perfecte timing van een getriggerde e-mail of een paar geweldige voorbeelden van personalisatie-lees verder om de e-mails te zien die deze maand onze aandacht trokken.

Jess Materna, directeur productmarketing

IkOndergoed

Onderwerpregel: Deze nieuwe print is Ink-geloofwaardig
Voorbeeldtekst: Ja, het is een octopus.

MeUndies e-mail voorbeeld

Jess zegt: Ik hou van de toon en persoonlijkheid van deze e-mail! 😂 Het is kort en krachtig – en brutaal (bedoelde woordspeling). Ik ben dol op het onderwater-/rimpeleffect op de hoofdafbeelding in combinatie satisfied de shut-upfoto van de onderstaande afdruk.

Jaina Mistry, senior e-mailmarketingmanager

Google winkel

Onderwerpregel: De Vaderdag Cadeaugids
Voorbeeldtekst: Kom maar op satisfied de dikke knuffels.

Voorbeeld van Google Store-e-mail

Jaina zegt: Ik moet Google toejuichen omdat het altijd consequent geweldig werk levert om diversiteit in hun e-mails te tonen, zoals in deze voor Vaderdag.

Todoist

Onderwerpregel: Onze Professional en Enterprise prijzen veranderen

Todoist e-mail voorbeeld

Jaina zegt: E-mails above prijsverhogingen of wijzigingen in providers zijn nooit gemakkelijk om goed te doen, maar Todoist heeft het hier behoorlijk goed mee gedaan. Het is vriendelijk, transparant en geeft zelfs een beetje antwoord op waarom de prijzen zijn gestegen.

Martyn Lee, Marketing Supervisor bij Kickdynamic

Studio

Onderwerpregel: Opruiming! Als het weg is, is het weg!
Voorbeeldtekst: Aanbiedingen passend bij uw finances.

Studio e-mail voorbeeld

Martijn zegt: Deze e-mail van Studio trekt echt de aandacht van de lezer. Door de voornaam van de ontvanger te gebruiken in de gepersonaliseerde afbeeldingskop, het voelt meteen aantrekkelijk. Als je er doorheen bladert, krijg je een levendige e-mail met veel geweldige aanbiedingen. Wat is er niet om lief te hebben?!

Boux Avenue

Onderwerpregel: Wat staat er op jouw paklijst?
Voorbeeldtekst: Vind jouw perfecte zomerse pasvorm…

Voorbeeld van een e-mail van Boux Avenue

Martijn zegt: Deze e-mail van Boux Avenue is best getimed: iedereen plant of gaat op zomervakantie. Naast het thema van de vacay-vibes, hebben ze ook een leuke peiling opgenomen waarin de lezers werden gevraagd welke goods ze het meest enthousiast vonden om te kopen.

Justin Lieberthal, Options Engineer

Dichte ontdekking

Onderwerpregel: 191 / Gezocht: YIMBY’s en QIMBY’s

Voorbeeld van e-mail met dichte ontdekking

Justine zegt: Dichte ontdekking is een “altijd gelezen.” Dit zet de hele nieuwsbrief “Dense Discovery” in de race voor geweldige inhoud, meer dan de e-mail zelf.

Er zijn zoveel redenen waarom deze e-mail als de beste in zijn klasse moet worden beschouwd: eenvoudig maar boeiend, op tijdschriften geïnspireerd ontwerp, elke week nieuwe en interessante inhoud (onder leiding van een persoonlijke anekdote en mijmeringen van de auteur van de nieuwsbrief), en backlinks naar coole applications en bronnen Ik ben misschien nooit tegengekomen. Ze bevatten zelfs smaakvolle advertenties en advertenties die niet zomaar een bijzaak zijn.

Maria Coleman, Senior Information Marketing and advertising Manager

antropologie

Onderwerpregel: Deze prime krijgt geen evaluations. Het krijgt Fan LETTERS.
Voorbeeldtekst: Above verbluffend gesproken: 30% korting op ons Gleaming Primrose Occasion

Anthropologie e-mail voorbeeld

Maria zegt: Ik vind het geweldig dat je de scrollende “fanletters” of sociaal bewijs onmiddellijk kunt zien bij het openen van de e-mail. De beweging trekt je aandacht en je kunt niet anders dan lezen waarom purchasers dol zijn op deze top. Het creëert een urgentie om te winkelen en gezien te worden in deze e-mail satisfied het favoriete thema van supporters.

Zorg ervoor dat uw ontwerpen goed overkomen

Gebroken e-mails leiden tot minder conversies. Bekijk een voorbeeld van uw e-mails op meer dan 100 e-mailclients, applications en apparaten om een ​​merkgebonden, foutloze abonnee-ervaring te garanderen. Elke keer.

Optimaliseer uw e-mails