Google Look for Central heeft de documentatie about producten achieved gestructureerde gegevens bijgewerkt om de productgerelateerde pagina’s die in aanmerking komen voor gestructureerde gegevens te verduidelijken.
Item gestructureerde gegevens
Gestructureerde gegevens zijn een manier om informatie in excess of een webpagina naar zoekmachines te communiceren.
Het is niet bedoeld om te worden gezien door gebruikers die een webpagina bezoeken.
Zoekmachines gebruiken gestructureerde gegevens om webpagina’s beter te begrijpen. Het stelt zoekmachines ook in staat om de informatie die in de gestructureerde gegevens wordt gepresenteerd op een aantrekkelijke en praktische manier weer te geven, wat kan resulteren in meer verkeer naar webpagina’s.
Daarom is het van cruciaal belang om de markup te implementeren zoals voorgeschreven doorway Google, fulfilled identify voor gestructureerde productgegevens.
Google toont uitgebreide resultaten voor specifieke producten in Google Zoeken en in Google-afbeeldingen.
Uitgebreide resultaten voor producten geven informatie weer zoals prijs, klantbeoordelingen en beschikbaarheid.
De richtlijnen die zijn gepubliceerd voor productrijke resultaten, zijn, internet als alle richtlijnen van Google in excess of het gebruik van gestructureerde gegevens, strikt voor het soort pagina’s waarop de gestructureerde gegevens kunnen worden gebruikt.
Het belangrijkste criterium voor de gestructureerde productgegevens is dat deze alleen kunnen verschijnen op pagina’s die about één enkel products gaan.
Gestructureerde gegevens voor productvarianten
Producten worden about het algemeen verkocht achieved meerdere variaties, waaronder maat, design en kleur.
Vendors publiceren doorgaans productpagina’s die meerdere varianten van hetzelfde product op dezelfde webpagina bevatten. Dat maakt het voor potentiële kopers gemakkelijk om varianten van hetzelfde merchandise te bekijken, vergelijken en selecteren.
Maar hoe zit het fulfilled sites die meerdere webpagina’s publiceren voor de verschillende varianten van hetzelfde merchandise? Is het oké om voor elke webpagina dezelfde gestructureerde gegevens (satisfied kleine variaties) te gebruiken?
Of selecteert u één pagina als representatief voor het product or service en gebruikt u de gestructureerde gegevens op die ene pagina?
Google Search Central heeft de richtlijnen voor gestructureerde productgegevens geüpdatet om te verduidelijken hoe gestructureerde gegevens voor productvarianten kunnen worden gebruikt.
De richtlijnen voor het gebruik van gestructureerde gegevens voor elk specifiek product blijven hetzelfde. Uitgebreide resultaten ondersteunen nog steeds alleen gestructureerde gegevens voor pagina’s die aan één webpagina zijn gewijd.
Wat is veranderd, is dat Google heeft verduidelijkt dat webpagina’s die zijn gericht op variaties op een enkel item, in aanmerking kunnen komen voor uitgebreide resultaten en kunnen profiteren van het hebben van hun eigen gestructureerde gegevens.
Om in aanmerking te komen voor een uitgebreid resultaat, moet de pagina met productvarianten worden gepubliceerd op een ‘afzonderlijke URL’.
In de productrichtlijnen voor gestructureerde gegevens staat:
“Gebruik opmaak voor een specifiek products, niet voor een categorie of lijst achieved producten. Zo is “schoenen in onze winkel” geen specifiek product or service. Momenteel ondersteunen productrijke resultaten alleen pagina’s die op één product or service zijn gericht.”
Dan toont het de bijgewerkte begeleiding immediate na de vorige zin:
“Dit omvat productvarianten waarbij elke productvariant een afzonderlijke URL heeft.”
Wat is het probleem?
Satisfied de bijgewerkte richtlijnen van Google wordt elke verwarring weggenomen over het al dan niet toevoegen van gestructureerde gegevens aan productpagina’s met hetzelfde products, maar in verschillende variaties.
Een handelaar kan bijvoorbeeld een webpagina in excess of een schoen hebben en vervolgens meerdere afzonderlijke webpagina’s voor de verschillende kleuren van die schoen.
De webpagina’s voor de verschillende kleuren van de schoen kunnen hun eigen gestructureerde productgegevens hebben en komen in aanmerking voor uitgebreide Google-resultaten op foundation van die variaties.
Dit verandert natuurlijk niets aan zoekgerelateerde begeleidingswaarschuwingen tegen het maken van cookie-cutterpagina’s die in wezen dezelfde pagina zijn achieved kleine variaties.
Citaat
Lees de richtlijnen van Google more than gestructureerde productgegevens
Afbeelding doorway Shutterstock/RossiAgung
if( sopp != 'yes' && addtl_consent != '1~' )
!purpose(f,b,e,v,n,t,s) if(f.fbq)returnn=f.fbq=function()n.callMethod? n.callMethod.utilize(n,arguments):n.queue.push(arguments) if(!f._fbq)f._fbq=nn.press=nn.loaded=!0n.version='2.0' n.queue=[]t=b.createElement(e)t.async=! t.src=vs=b.getElementsByTagName(e)[0] s.parentNode.insertBefore(t,s)(window,document,'script', 'https://link.fb.web/en_US/fbevents.js')
if( typeof sopp !== "undefined" && sopp === 'yes' ) fbq('dataProcessingOptions', ['LDU'], 1, 1000) else fbq('dataProcessingOptions', [])
fbq('init', '1321385257908563')
fbq('track', 'PageView')
fbq('trackSingle', '1321385257908563', 'ViewContent', material_identify: 'google-updates-merchandise-structured-info-guidance', information_group: 'news seo' )
More Stories
4 Ways to Improve Your Facebook Advertising
What Is Advertising Nowadays?
Modernistic Advertising