December 3, 2022

Business Project

Verrukkelijk zakenmaniakken

Hoe u aan de verwachtingen kunt voldoen voor een naadloze hybride communicatie

De wereld is hybride geworden.

Werknemers en klanten hebben de flexibiliteit nodig om te schakelen tussen werken vanuit het consolation van hun huis en fysiek op kantoor. Satisfied hybride evenementenleren, gezondheidszorg en winkelen in opkomst, vraagt ​​u zich misschien af ​​hoe u uw communicatiestrategieën kunt aanpassen aan deze nieuwe manier van leven.

Laten we dieper ingaan op het onderzoek achter hybride leven, de weg vrijmaken voor de verwachtingen van klanten en medewerkers, en verschillende strategieën presenteren om je snel en succesvol aan te passen aan een hybride wereld.

De verschuiving naar een lasting hybride wereld

Slechts 30% van de ondervraagde bedrijven in Position van werken op afstand 2019 zei dat ze werken op afstand ondersteunen. Maar dit was voordat de pandemie bedrijven dwong om thuis te werken.

Veel bedrijven ontdekten dat, in tegenstelling tot wat leidinggevenden eerder dachten, productiviteit en samenwerking niet negatief werden beïnvloed. Maar nu, volgens Buffers Staat van werken op afstand 2022is 56% van de ondervraagde organisaties bereid om volledig op afstand te werken, en 41% geeft de voorkeur aan hybride werken op afstand of parttime op kantoor en thuis.

Al achieved al heeft het gemiddelde aantal thuiswerkdagen wereldwijd vervijfvoudigd sinds de pandemie. Externe en hybride werknemers tonen een hogere productiviteit en ervaren een betere balans tussen werk en privé. Nu de wereld weer opengaat, eisen werknemers dat ze de flexibiliteit behouden die fulltime of parttime werken op afstand biedt.

hybride werk

Bron: Waardoor

Een hybride werkmodel zal in de toekomst het dominante formaat zijn, aangezien hybride adopters meestal startups en scale-ups zijn. Drieënzestig procent van de bedrijven met een hoog inkomen gebruikt een hybride werkmodel en 83% van alle werknemers geeft de voorkeur aan deze werkstijl. In de tussentijd, 56% van alle bedrijven wereldwijd staat nu werken op afstand toe.

Nieuwe verwachtingen van klanten

De pandemie heeft niet alleen het leven van medewerkers veranderd, maar ook van klanten. Bijvoorbeeld, het aantal mensen dat een telegezondheidsdienst steeg van 17% vóór de pandemie naar 46% erna.

Consumenten willen nu ook meer gemak bij het winkelen. Hybride winkelervaringen, die virtuele en on the net winkelkanalen combineren, zijn in opkomst. Zevenentwintig procent van alle consumenten en 36% van de generatie Z’s gebruikt hybride winkelen om iets on the net te kopen en op te halen in de winkel of om een ​​artikel in de winkel te bestellen om thuis te laten bezorgen.

Sephora staat bijvoorbeeld bekend om het leveren van verschillende digitale en persoonlijke ervaringen, waaronder een loyaliteitsprogramma dat on the web en in-retailer aankopen, VIP-winkeldagen, bestellingen in de winkel, ophalen in de winkel, gratis retourneren en ophalen biedt, inclusief eigen monsters voor de meeste producten.

Bron: Sephora

College or university onderwijs, passion leren en andere evenementen vinden on the internet plaats. Mensen keren langzaam terug naar persoonlijke evenementen, maar geven nog steeds de voorkeur aan virtuele en hybride ervaringen.

Bovendien eisen klanten ervaringen die aan hun behoeften en verwachtingen voldoen. Ze willen naar eigen inzicht switchen tussen experience-to-deal with en on line communicatie. U moet elk contactpunt, elk communicatiekanaal en elke ervaring die u aanbiedt in overweging nemen en in kaart brengen waar betere hybridisatie mogelijk is.

Hybride werk en leven accommoderen

Mensen verwachten op een hybride manier te werken, zowel in dienst als buiten de klok. Zowel B2B- als B2C-bedrijven moeten zich aanpassen aan deze nieuwe werkcultuur.

Adopteer nieuwe communicatietechnologie

Naarmate onvoorziene omstandigheden toeslaan en de verwachtingen van klanten complexer worden, nemen bedrijven die snel more than communicatietrends en technologieën zullen beter af zijn.

Als u zich wilt blijven aanpassen aan veranderende verwachtingen, moet u de bestaande technologieën inventariseren die een positieve invloed kunnen hebben op de klantervaring, het werkleven of andere bedrijfskritieke aspecten. De wildgroei aan smartphones, laptops en hoge internetconnectiviteit stimuleert een flexibele levensstijl en u moet voorbereid zijn om satisfied deze verandering om te gaan.

Geavanceerde samenwerking inschakelen

Zestig procent van de werknemers zeggen dat het moeilijk, heel moeilijk of onmogelijk is om van hun collega’s de informatie te krijgen die ze nodig hebben om hun werk te doen. In de hybride wereld, de eenvoudige Kanbanborden die in de vroege jaren ’00 populair waren, zijn niet langer voldoende om projecten en taken te beheren.

Gelukkig zijn de platformen voor communicatie op afstand en projectbeheer geëvolueerd. Apps zoals ClickUp, Monday.com en Scoro bieden geavanceerde samenwerkingstools die verder gaan dan het bijhouden van de taakstatus.

Hier is een voorbeeld van hoe Monday.com u kan helpen bij het visueel plannen van middelen en projectfasen:

Projectmanagement met monday.com

Bron: maandag.com

Enkele topfuncties die geavanceerd zijn projectmanagementtools bieden:

  • Resourceplanning
  • Totale projectvoortgangsrapportage
  • Projectuitgaven bijhouden
  • ROI en prestatierapportage
  • Werkstroomautomatisering
  • Integraties fulfilled andere bedrijfskritieke applications
  • Wisselen van projectgegevens tussen tabellen, borden en andere weergaven
  • Gantt-diagrammen
  • Taakafhankelijkheden en blokkers
  • Machtigingen op meerdere niveaus
  • Asset-opslag en bestandsbeheer
  • Ingebouwde chat, suggestions, opmerkingen en goedkeuringen

Omdat u alle particulars van een task kunt volgen, verbeteren ze ook de transparantie die essentieel is voor hybride werk. Terwijl werknemers zich van huis naar kantoor verplaatsen, kunnen ze alles vinden wat ze nodig hebben om hun werk te doen. Zorg er dus voor dat u een samenwerkingsplatform gebruikt dat communicatie, taakbeheer en opslag van activa centraliseert.

Bied videogesprekfunctionaliteit met een videochat-API

Een videobellen-API is een perfecte oplossing als u gesprekken en afspraken on the web moet brengen om een ​​hybride levensstijl mogelijk te maken.

Een video clip-API is een abonnement-as-a-provider waarmee u functionaliteit voor videogesprekken toevoegt aan uw mobiele of net-app. Videobellen kan je helpen beter te bouwen klantbinding omdat het een authentieke manier is om satisfied iemand te communiceren als je niet fysiek in dezelfde kamer bent.

Het gebruik van een videochat-API betekent dat u videobelmogelijkheden van een ander softwarebedrijf aanschaft en deze in uw digitale ervaring insluit. Dit is veel betaalbaarder dan ze helemaal opnieuw te bouwen, aangezien softwareontwikkelaars die gespecialiseerd zijn in realtime communicatie zeldzaam zijn.

Movie-oproepfunctionaliteit heeft tal van gebruiksscenario’s.

  • Voeg videobellen toe aan een wervingsplatform voor het volgen van sollicitanten en sollicitatiegesprekken in één.
  • Integreer videomogelijkheden in een klantenserviceplatform of e-commercesite voor directe een-op-een overleg.
  • Voeg videobellen toe aan het beheerplatform van een dokterspraktijk voor telefonische afspraken.
  • Integreer videogesprekken in een e-finding out application voor gecentraliseerd virtuele klaslokalen en één-op-één ontmoetingen tussen professoren en studenten.

De opties zijn eindeloos voor zowel B2B- als B2C-ervaringen.

Gebruik een chat-API

U kunt ook een chat-API aan uw app of internet site toevoegen om chatfunctionaliteit te bieden zonder dat u zelf technologie hoeft te ontwikkelen. Chat-API’s ondersteunen e-discovering-apps, e-commercewebsites, tools voor samenwerking op afstand en tientallen andere digitale platforms.

U kunt chatmogelijkheden bieden voor externe medewerkers en klantenondersteuning, of klanten zelfs toestaan ​​met elkaar te chatten.

Vertrouw op een tekst-API

Een sms-API heeft veel gebruiksscenario’s en is essentieel voor uw arsenaal bij het leveren van hybride virtuele ervaringen. Sms-berichten bereiken gebruikers wanneer ze niet zijn aangemeld bij uw app of web-site en hebben het hoogste slagingspercentage van alle communicatietools.

Zevenennegentig procent van de sms-berichten wordt binnen 15 minuten na aflevering gelezen. Daarom moeten virtuele berichtenkanalen worden gereserveerd voor belangrijke berichten, zodat u uw publiek niet ergert.

SMS-berichten kunnen worden gebruikt voor transactiebevestigingen en beveiliging, zoals een tweefactorauthenticatiecode. Tekstberichten zijn ook geweldig voor afspraakherinneringen. Telegeneeskunde professionals’ no-show tarieven zijn lager dan gemiste afspraken bij doktersbezoeken, hoogstwaarschijnlijk omdat het zo gemakkelijk is om afspraken on the net opnieuw te plannen. Sms-herinneringen kunnen het no-showpercentage nog verder verlagen.

Sms-berichten zijn ook geweldig voor berichtgeving around pakketbezorging, omdat ze kunnen helpen pakketdiefstal te verminderen. Denk aan de belangrijkste communicatie die je hebt satisfied collega’s en klanten. Bouw vervolgens tekstmogelijkheden in voor succes through meerdere kanalen.

Probeer teambuilding evenementen

Naarmate meer aspecten van het leven on-line gaan, is het belangrijk om ze in evenwicht te brengen satisfied persoonlijke ervaringen. Dat is waar hybride wonen om draait.

Als uw bedrijf voornamelijk afgelegen is, overweeg dan een mix van persoonlijke en virtuele teambuildingactiviteiten. U kunt bijvoorbeeld een jaarlijkse bedrijfsretraite organiseren, zodat mensen op een menselijker niveau fulfilled elkaar in get hold of kunnen komen en het hele jaar door een paar virtuele teambuildingervaringen kunnen bieden. Platforms zoals Upduo en Donut verbinden verschillende mensen in een organisatie algoritmisch, zodat ze elkaar kunnen leren kennen en begeleiden.

Teamleden kunnen maandelijks virtuele pleased hours organiseren om tijd vrij te maken voor niet-werkgerelateerde gesprekken. Overweeg om van tevoren geschenkmanden of wijn- en kaascombinaties te sturen om het personeel te bedanken voor hun harde werk.

Natuurlijk zijn netwerk- en gemeenschapsopbouwende evenementen niet alleen voor interne zakelijke doeleinden. Bedrijven kunnen zich ook aanpassen aan de nieuwe hybride manier van leven door hun klanten een verscheidenheid aan ervaringen aan te bieden.

Zo bood het notenmelkmerk Silk aan virtuele eco-angst counseling voor de Dag van de Aarde. MAC Cosmetics biedt al lang mini-make-overs van 10 minuten aan gewillige deelnemers in de straten van San Francisco, New York en andere steden.

Van merkactivaties en alleen-influencer-evenementen achieved non-halt sociale inhoud tot dwell Q&A-streams met geaccrediteerde specialists, merken kunnen veel doen om hun publiek te ontmoeten, waar ze zich ook bevinden.

Wat biedt de toekomst?

Verschillende technologieën zullen hybride traits versnellen en nog meer mensen naar een hybride manier van werken en leven leiden. Satelliet net zal de wereldwijde internetdekking en -snelheid verbeteren, waardoor werken op afstand, afspraken en winkelen gemakkelijker en haalbaarder worden voor mensen die in landelijke of afgelegen gebieden wonen.

We zullen ook zien dat meer bedrijven, fulfilled title grote sluggish movers, een hybride stijl aannemen en minstens een dag of twee op afstand werken. Aangezien Gen Z-consumenten meer geneigd zijn om hybride winkelervaringen te omarmen, zullen we meer merken zien die deze ervaringen aanbieden terwijl ze proberen te profiteren van de snel groeiende koopkracht van Gen Z.

Het goede nieuws is dat al deze developments wijzen op een tijd van verhoogde creativiteit en vindingrijkheid. Mensen zullen samenwerken om het ease and comfort te verbeteren, niet alleen omwille van het convenience, maar ook om de balans tussen werk en privéleven te verbeteren en meer tijd te hebben voor de mensen en activiteiten waar ze echt van houden.

Het is van cruciaal belang dat uw medewerkers zich gewaardeerd voelen en aan hun behoeften voldoen. Lees meer more than hoe u uw werknemerservaring kunt optimaliseren.