December 3, 2022

Business Project

Verrukkelijk zakenmaniakken

Oprichter Friday met Sarah Neill: een online modecommunity voor vrouwen creëren

Voor veel vrouwen blijft de maatvoering een van de meest vermoeiende aspecten van de on the net winkelervaring. Ondanks pogingen om maattabellen dubbel te controleren, kan het moeilijk zijn om de juiste pasvorm te vinden. Wat als de broek te lang is? Wat als de bovenkant te groot is? Wat als het t-shirt niet goed zit?

Trend tech-app Mys Tyler is geboren om vrouwen te helpen kleding te vinden waar ze van houden en tegelijkertijd de milieu-influence van regular rendement te verminderen.

“Ik hou niet van winkelen of het lezen van modebladen”, gaf oprichter Sarah Neill toe. “Ik hou niet van het verkleden, maar natuurlijk moet ik me elke dag klaarmaken en ik voel me beter als ik mijn kleding leuk vind. Toen ik in New York woonde, waar iedereen om me heen zo modieus was, terwijl ik elke dag dezelfde spijkerbroek achieved een t-shirt droeg, wist ik dat ik mijn greatest moest doen.”

Ze nam get hold of op met een modebewuste vriendin om met haar boodschappen te doen, maar ontdekte al snel dat de stijlvolle outfits die bij de lichaamsbouw van haar vriendin pasten niet per se bij haar pasten.

En zo ontstond in 2014 het idee voor een app om door method te bladeren door gebruikers van vergelijkbare groottes.

Tot op heden, Mijn Tyler heeft $ 2 miljoen opgehaald van een blend van lokale en wereldwijde investeerders, waaronder institutionele investeerders Mirvac Ventures, Antler en opmerkelijke engelen, waaronder Brian Hartzer (voormalig CEO van Westpac.) Het heeft meer dan 200.000 lichaamsprofielen op de application en meer dan 1.200 makers.

Natuurlijk was Mys Tyler niet Sarah’s eerste kennismaking met app-ontwikkeling.

“Mijn eerste application heette ‘Weer dan’, die je de temperatuur van vandaag en gisteren laat zien. Het vertelt je of het warmer of koeler is om het weer relatief te maken, en het zou het op een leuke manier doen, zoals ‘het is kouder dan de scheiding van een investeringsbankier’ of ‘heter dan het nieuwe vriendje van je moeder’,’ zei ze.

“Toen bouwde ik nog een application en nog een app, en ik begon al deze bijzaken te doen samen achieved mijn werk in de wereld van telecommunicatie.”

In 2020 experienced Sarah een schat aan ervaring opgedaan op de marketingafdelingen van bedrijven als Raise Cell, Ultra Cell en Mint Cellular.

Ze legde uit: “Het zou niet moeten uitmaken wat je op de markt brengt het is uw taak om uw consumenten en hun problemen te begrijpen. Om te begrijpen wat ze proberen te bereiken. Dus aan de kant van het bureau is het creatiever en gaat het erom ze te laten zien hoe je hun probleem oplost. Maar aan de kant van de klant kunt u wijzigingen in het merchandise voorstellen om het te verbeteren. Op die manier merkte ik dat ik begon te innoveren binnen bedrijven.”

Bron: geleverd

Mys Tyler starten

Sarah keerde vlak voor de pandemie in 2020 terug naar Sydney en nam deel aan het acceleratorprogramma Antler International om fulltime aan Mys Tyler te gaan werken.

Ze kwam aan tafel fulfilled twee duidelijke traits die ze in de markt had opgemerkt.

“Toen ik bij Mint Mobile was, het laatste bedrijf waar ik werkte, zag ik hoe krachtig affiliate marketing was,” zei Sarah. “Vroeger zag je deze waardeloze banneradvertenties om producten te verkopen. Maar nu is affiliate marketing een geweldige, schaalbare optie achieved een laag risico.”

Dus wanneer gebruikers kleding vinden die ze leuk vinden en de on the web one-way links volgen om ze by means of de application te kopen, kan Mys Tyler een kleine commissie vragen.

Ook wilde ze de opkomst van micro-influencers in de application verwerken.

“We zien dit verschuivende patroon van macro-influencers naar micro-influencers op sociale media. Gebruikers worden tot hen aangetrokken omdat ze authentieker en boeiender lijken en daadwerkelijk zouden reageren op uw berichten.”

Door hen als makers te rekruteren, kon Mys Tyler de lichaamsgegevens van gebruikers satisfied hen matchen voor mode-inspiratie, zodat vrouwen vrouwen van vergelijkbare grootte in verschillende outfits kunnen zien.

Deze aanpak toonde niet alleen verschillende stijlen voor gebruikers om uit te proberen, maar het ging ook om hoge retourpercentages voor moderetailers die de industrie een fortuin kosten en milieuschade veroorzaken.

“Het voelde als een enorme inefficiëntie”, merkte Sarah op. “Je kunt dit niet oplossen achieved grootte, omdat lengte, lichaamsvorm en andere factoren van belang zijn. Dus doorway je profiel te matchen satisfied andere vrouwen met vergelijkbare afmetingen, laat Mys Tyler je zien hoe de kleding eruitziet fulfilled een betere garantie dat ze bij je passen.”

LEES MEER: Acht inspirerende vrouwelijke ondernemers delen hun geheim om succesvol te zijn in 2022

sarah neill
Foto doorway: Gregory Beltre

Vrouwen inspireren en ondersteunen

“In de eerste e-mail die we ontvingen toen we van begin gingen, zei een vrouw tegen me: ‘Dank je, Mys Tyler. Ik voelde me bijna mijn hele leven dik en lelijk, en nu, op 76-jarige leeftijd, voel ik me een mens’,’ herinnert Sarah zich. “Het was zo’n mooi bericht – en ik was aangenaam verrast dat een 76-jarige onze app wist te vinden!

“Het is ongelooflijk om te bedenken dat deze vrouwen al zo lang niet meer in de method zijn vertegenwoordigd. Ze voelen niet aan alsof ze passen als ze een vrij normale maat hebben. In Australië is de gemiddelde vrouw maat 14 tot maat 16.

“Dan is er ook de leeftijd, het helpen van vrouwen die misschien 45 of 50 jaar oud zijn. Ze zijn op zoek naar method-inspiratie, maar willen ook passen bij de leeftijd. For every slot van rekening ga je in je twintiger jaren niet dezelfde kleren dragen als in je veertiger jaren,’ merkte Sarah op.

“We hebben ontdekt dat leeftijd enorm is. Dit zijn koopkrachtvrouwen die wel willen uitgeven, maar niet weten waaraan ze hun geld moeten uitgeven.”

Nu van strategy om uit te breiden naar haar en schoonheid, blijkt de verzameling lichaamsgegevens van Mys Tyler van onschatbare waarde voor merken.

Sarah herinnerde zich een geval waarin een Amerikaans bh-bedrijf hun overgebleven voorraad kon richten op specifieke gebruikers satisfied die cupmaat by way of een superuitverkoop of flash-uitverkoop.

“Het was een geweldige manier om mensen te bereiken zonder hun merk te verwateren, omdat niet iedereen die advertenties ziet,” voegde ze eraan toe.

Beste advies gekregen

Volgens Sarah kwam het beste advies dat ze kreeg van een van de investeerders in haar vroege carrière, die haar vertelde: ‘je moet schieten en dan klaar, richten.’

“Het betekende dat je gewoon iets moest doen, dan moet leren waar je staat, dan moet knutselen en beginnen fulfilled bouwen”, legde ze uit. “Je kunt plannen A, B, C hebben, maar pas wanneer je die stappen begint te doen, realiseer je je dat er eigenlijk 17 andere stappen nodig zijn om één ding succesvol te voltooien!

“Ik denk dat vrouwen heel hard voor onszelf zijn, en dat is waar we moeite mee hebben om te beginnen. We beoordelen onszelf op basis van wat we in het verleden hebben gedaan. Daar plaatsen we onze waarde in plaats van het potentieel te zien.”

Het succesvol lanceren van Mys Tyler om een ​​sterke gemeenschap van vrouwen op te bouwen, blijft een van Sarah’s meest trotse momenten.

“Vrouwen hebben vriendschappen ontwikkeld via dit netwerk dat we hebben opgebouwd ze hebben zich gezien en vertegenwoordigd gevoeld. Soms, als ik een slechte dag heb, ga ik terug naar de application om deze interacties te zien om te onthouden wat we hebben bereikt.”

Blijf op de hoogte van onze verhalen op LinkedIn, Twitter, Fb en Instagram.

LEES MEER: Founder Friday met Jacinta Timmins: de geheimen van het lanceren van een duurzaam kledingmerk