December 3, 2022

Business Project

Verrukkelijk zakenmaniakken

Uw aandeel in de uitgaven voor senioren maximaliseren

Is senior uitgaven in gevaar?

Veel gepensioneerden achieved de hoogste discretionaire uitgaven volgen de 4%-regel. Dat is het idee dat een gepensioneerde jaarlijks veilig 4% van zijn pensioen kan uitgeven. Nesteierenverlagingen vertalen zich in maandelijkse budgetverlagingen.

Tegenwoordig is zelfs het verwachte maandelijkse inkomen van gepensioneerde senioren van socialezekerheidsuitkeringen tot de 68% van de gepensioneerde senioren die een pensioen hebben, reden tot bezorgdheid. Fulfilled een vaste geldverdeling per maand is het pijnlijk duidelijk voor senioren dat ze meer uitgeven en er minder voor krijgen vanwege inflatie. Denk aan de prijzen in de supermarkt – gek! En hoe zit het met gasoline. Zelfde inkomsten – hogere uitgaven.

Voor senioren en gepensioneerde consumenten is zoveel van de huidige economische toestand buiten hun controle. Het lijkt misschien dat er maar één manier is om te reageren: satisfied discipline. Voor senioren betekent dit dat ze hun uitgaven moeten terugtrekken om het jaarlijkse spending budget te behouden dat ze voor zichzelf hebben vastgesteld, ondanks dat ze minder voor hun price range krijgen.

Wat is het enige component van hun huishoudelijke economie dat senioren echt kunnen beheersen? Hun uitgaven.

Senior koopkracht

Marketeers in alle sectoren begrijpen dat senioren koopkracht hebben. En het zijn niet alle uitgaven voor gezondheid en persoonlijke verzorging. 27% van de senioren is recentelijk actief geweest in luxe winkels, speciale sportartikelen, luxe reizen of entertainmentdiensten, volgens de gegevens around de detailhandelactiviteiten van Acxiom. Ook senioren winkelen nu meer dan ooit on the internet. 79% van de senioren heeft de afgelopen 3 maanden een aankoop gedaan op Amazon (per Resonate).

In de non-profitwereld zijn senioren het belangrijkste cohort voor terugkerende donaties. Doorgaans stijgen de bijdragen achieved de leeftijd. Vooral wanneer senioren hun RMD’s gaan gebruiken. Senioren besteden ongeveer 62% meer dan de leeftijdsgroep van 35 tot 44 jaar aan geschenken en liefdadigheid.

Als het uitgeven van senioren moeilijker is dan vroeger, dan moet je een goed antwoord hebben op de echte vraag. Waarom zouden ze bij jou moeten kopen? Of, als u een non-profitorganisatie bent, waarom zouden zij dan aan uw organisatie doneren?

Wees proactief – Reik uit

Allereerst weet niemand van je als je niet speak to opneemt en het ze vertelt.

Direct marketing and advertising is absoluut de beste manier om uw boodschap in seniorenhanden te krijgen. Er zijn geweldige marketinglijsten om senioren te targeten op leeftijd, inkomen, eigenwoningbezit, koopgewoonten, reispatronen, liefdadigheidsgiften – om maar een paar van de categorieën te noemen die u kunt kiezen.

Achieved gerichte mailinglijsten kunt u de finest mogelijke prospective clients voor uw bedrijf of organisatie selecteren. En zorg ervoor dat je ze een zinvol aanbod doet. Iets dat hen naar uw winkel, uw medische praktijk, uw verzekeringskantoor of uw web site zal leiden. Uw doel is immers om uw aandeel in de uitgaven voor senioren te maximaliseren.

Het gebruik van een solide senior mailinglijst geeft u die mogelijkheid.

Markt trim

Gebruik lettergroottes die leesbaar zijn. Zorg ervoor dat uw telefoonnummer opvalt. Geef een kaart zodat mensen je kunnen vinden. Denk aan toegankelijkheid op je web page.

Herhaling telt. Oversized ansichtkaarten worden goed ontvangen. En zorg ervoor dat u meerdere marketingkanalen gebruikt om uw boodschap over te brengen.