December 3, 2022

Business Project

Verrukkelijk zakenmaniakken

Waarom digitale marketeers all-in zouden moeten gaan op LinkedIn

“LinkedIn is niet langer een on-line cv. Het is je digitale reputatie.”–Jill Rowley

Sinds de lancering in 2002 heeft LinkedIn wereldwijd meer dan 750 miljoen gebruikers verworven. Tot op heden blijft het een van de meest bruikbare sociale mediaplatforms voor professionele ontwikkeling.

LinkedIn is ontworpen om uw bedrijf te laten groeien door nieuwe verbindingen te vergemakkelijken en professionele relaties te versterken. Het kan resultaten filteren en uw feed optimaliseren op foundation van specifieke statistieken zoals geloofwaardigheid, functietypes en anciënniteit. Daarbij helpt het u om gemakkelijk relevante zakelijke connecties te maken.

Terwijl andere sociale-mediaplatforms, zoals Facebook en Instagram, geweldige hulpmiddelen zijn om uw bedrijf bekendheid te geven, zijn ze meer voor informal gebruik. Bovendien kan het op de markt brengen van uw bedrijf op een platform dat zich richt op specialists, ook gewenste resultaten voor uw bedrijf opleveren.

Als Microsoft koopt LinkedIn voor $ 26,2 miljard wekt geen vertrouwen in het succes van het system, deze statistieken zullen dat zeker doen.

Contentmarketeers vinden meer succes op LinkedIn:

In 2017 heeft onderzoek van de Instituut voor de inhoudsmarkt vastgesteld dat LinkedIn het meest succesvolle sociale mediaplatform was voor professionele digitale marketeers. Dit komt omdat u zich fulfilled LinkedIn kunt richten op precieze doelgroepen op foundation van functietypes, ervaringsniveaus en bedrijven. Het kan uw carrière ook een boost geven doorway middel van nieuws uit de branche, loopbaantraining, deskundig advies en aanbevelingen van collega’s.

De inhoud op deze pagina’s, gecombineerd fulfilled inhoud die is gepubliceerd doorway meer dan 500 populaire beïnvloeders, zal u begeleiden naar de strategieën die uw bedrijf zullen uitbreiden. Bovendien zal het up-to-day nieuws van uw branche van invloed zijn op hoe u werkt en uzelf op de markt brengt, omdat u meer inzichten van de tap krijgt.

LinkedIn biedt meer zakelijke potential customers dan andere platforms

Onderzoek van HubSpot van meer dan 5000 bedrijven onthulde dat LinkedIn het meest lucratieve socialemediaplatform is voor het opbouwen van nieuwe zakelijke sales opportunities. Door te onderzoeken hoeveel van het verkeer dat vanaf sociale-mediaplatforms werd geleid, werd omgezet in concrete zakelijke prospects, experienced LinkedIn bijna het drievoudige succespercentage van Fb en Twitter.

LinkedIn verbindt u achieved succesvolle bedrijven en industry experts

Een onderzoek uitgevoerd doorway Pew Onderzoekscentrum in 2019 ontdekte dat 49% van de financieel succesvolle personen die meer dan $ 75.000 verdienden, LinkedIn gebruikte. En meer dan de helft van de afgestudeerden in Amerika staat op het system. Deze percentages daalden aanzienlijk naarmate het opleidingsniveau en de inkomens daalden.

Aangezien LinkedIn meer dan 750 miljoen gebruikers heeft, laten deze demografische gegevens zien dat het u in call zal brengen satisfied miljoenen bedrijven en gelijkgestemde specialists. LinkedIn bevat verder quality abonnementen en advertenties die u kunnen helpen significant-conclude individuen en bedrijven in uw vakgebied te bereiken.

Uw LinkedIn-feed begrijpen

Er verschijnen berichten in uw feed die zijn gekoppeld aan de mensen of pagina’s die u volgt en de vorige inhoud die u leuk vond en gedeeld heeft. Dit betekent dat uw feed is afgestemd op uw bedrijf. Het zal u informatie sturen die niet alleen interessant is voor degenen in uw vakgebied, maar mogelijk ook nuttig is. Een van de populaire uitspraken op LinkedIn is: “Mensen die je kent, praten about dingen waar je om geeft”. Dit credo is de leidraad voor het algoritme en de functies van het platform.

LinkedIn is het meest vertrouwde socialemediaplatform in de Verenigde Staten

In juni 2020, Organization insider stuurde een enquête naar Amerikaanse gebruikers van sociale media around digitaal vertrouwen. Het gebruikte vijf verschillende maatregelen om te bepalen welk system gebruikers het meeste vertrouwen hadden om hun informatie te beschermen en een veilige omgeving te creëren voor hen om inhoud te produceren en te consumeren. De sociale-mediaplatforms die prioriteit gaven aan de belangen van hun gebruikers, werden als betrouwbaarder beschouwd dan degenen die dat niet deden. De resultaten van dit onderzoek rangschikten LinkedIn als het meest vertrouwde system onder gebruikers.

De waargenomen betrouwbaarheid van een social media platform is belangrijk voor bedrijven die gesponsorde written content gebruiken om potentiële klanten te bereiken. 79% van de gebruikers zei dat betrouwbaarheid een opmerkelijke invloed experienced op hun beslissing om gesponsorde berichten te gebruiken.

Inhoud delen op LinkedIn helpt marketeers om in make contact with te komen met andere gurus

Van de 250 miljoen actieve gebruikers op LinkedIn, alleen 1,2% inhoud wekelijks delen. Maar ondanks dit krijgt inhoud op LinkedIn elke 7 days 9 miljard vertoningen. Dit betekent dat als u regelmatig achieved LinkedIn in make contact with komt doorway inhoud te delen en te maken, de kans groter is dat uw inhoud viraal gaat dan op enig ander platform.

Daarnaast heeft meer dan 90% van de marketingmanagers gezegd dat LinkedIn de beste plek is om waardevolle en relevante inhoud te vinden. Iets minder dan 50% van de lezers op LinkedIn heeft een hoge positie. Uw gepubliceerde inhoud wordt dus waarschijnlijk gezien doorway de mensen die u wilt lezen, vooral als u betaalt om het te stimuleren. In tegenstelling tot andere sociale-mediaplatforms, kunt u satisfied LinkedIn ook sorteren hoe u wilt dat uw updates worden weergegeven. Dit geeft je de keuze tussen chronologische of topupdates.

Hoe u uw inhoud op LinkedIn kunt laten zien

Als je er nu van overtuigd bent dat je LinkedIn moet gebruiken om je digitale marketingstrategie een strengthen te geven (en dat zou je ook moeten zijn!), dan zijn de volgende tips essentieel bij het publiceren van inhoud.

  • Gemiddeld genereren langere posts op LinkedIn meer views. Zorg ervoor dat de titel van uw bericht 40 tot 49 tekens bevat met een inhoud van ongeveer 1900 tot 2000 woorden.
  • Voeg foto’s toe aan je berichten. 8 afbeeldingen houden uw inhoud interessant omdat het niet te weinig en niet te veel is.
  • How-To-artikelen die dingen vanuit een neutraal oogpunt uitleggen en lijsten bevatten, zijn het meest effectief op LinkedIn.
  • Betrek uw medewerkers en collega’s bij het samen delen en betrekken van content material. Hoe meer connecties je hebt op LinkedIn, hoe verder je material zal reiken.

Er zijn talloze handleidingen en products and services voor diegenen die hun LinkedIn-strategie willen verfijnen en hun zakelijke connecties en sales opportunities willen vergroten. LinkedIn zelf biedt zelfs informatie in excess of hoe je in lijn met zijn algoritme op de markt kunt brengen op een manier die je carrière of merk zal helpen gedijen. Volgens het platform helpen lange berichten fulfilled visueel aantrekkelijke inhoud zoals foto’s, video’s of infographics om de aandacht van gebruikers te trekken. Als je hebt een on the web portfolio die u voor marketingdoeleinden gebruikt, kunt u dezelfde of vergelijkbare afbeeldingen op LinkedIn gebruiken om de interesse te vergroten.

Aan de slag met LinkedIn

Onthoud dat, hoewel LinkedIn zeer professioneel is, het nog steeds een platform voor sociale media is en vergelijkbare algoritmen en tactieken gebruikt als andere platforms. Je kunt creatief zijn in de manier waarop je satisfied het system omgaat, doorway gebruik te maken van alles van de verhalen, are living video’s en berichten om je bedrijf on the net in de schijnwerpers te zetten. Met bovenstaande punten helpt LinkedIn internet marketing je om die volgende stap vooruit te zetten.

Nieuwe call-to-action