December 3, 2022

Business Project

Verrukkelijk zakenmaniakken

Wat de beste (en slechtste) digitale marketingbedrijven bieden

Het inhuren van een digitaal marketingbureau kan u op het juiste pad zetten om uw bedrijf te laten groeien. Het verkeerde bureau kan uw reis echter tot stilstand brengen.

Digitale marketing, ook wel on line marketing genoemd, maakt gebruik van online om klanten naar uw bedrijf te trekken. Alle marketinginspanningen vinden on-line plaats by means of digitale kanalen zoals zoekmachines, sociale media, e-mail en tekst- of multimediaberichten.

Omdat er geen tekort is aan potentiële bureaus, is het belangrijk om ervoor te zorgen dat u vanaf het start off achieved het juiste bureau samenwerkt, zodat u geen tijd en geld verspilt.

Laten we eens kijken naar wat de beste en slechtste digitale marketingbedrijven bieden, zodat ondernemers erop kunnen vertrouwen dat hun bedrijf in goede handen is.

Greatest: biedt een inkomende marketingstrategie

Niet alle digitale marketingbureaus zijn hetzelfde. Er zijn verschillende soorten digitale marketingbureaus, van focus op zoekmachineoptimalisatie (Search engine optimization) tot het kanaliseren van hun inspanningen op sociale media, grafisch ontwerp of website-ontwerp.

Entire-support digitale marketingbedrijven, of inkomende marketingbureausbeheer je hele on the internet aanwezigheid en zorg ervoor dat al je marketinginspanningen naadloos samenwerken om doelen te bereiken.

Een inbound internet marketing bureau heeft meestal meer middelen en kan verschillende kanalen en methoden gebruiken, zoals contentmarketing, inbound advertising, e-mailmarketing, social media marketing and advertising en pay out-for every-simply click.

waarom is een inkomende marketingstrategie beter? Het gedrag van de koper is veranderd. Alvorens te kopen, doet 81% van de winkelaars on the net onderzoek, volgens: GE Money Retail Bank’s tweede jaarlijkse shopperonderzoek.

Ervoor zorgen dat gekwalificeerde klanten u vinden, is essentieel voor succes in deze competitieve on the internet marktplaats. Het juiste digitale marketingbureau bouwt een gepersonaliseerde strategie die:

  • trekt aan de juiste doelgroep satisfied de juiste inhoud op het juiste instant
  • converteert informele inhoudsconsumptie in een meer vertrouwende relatie, die in excess of het algemeen het verkrijgen van contactgegevens omvat, zodat u efficiënter de juiste inhoud kunt leveren door middel van segmentatie
  • sluit sales gekwalificeerde leads die nu klaar zijn om te kopen en dat ook doen
  • lekkernijen huidige klanten doorway waardevolle inhoud te leveren die loyaliteit en retentie verhoogt

digitale marketingbedrijvenl

nbound advertising is gebaseerd op deze vier belangrijke fasen van de reis van de koper en is cyclisch van opzet. Klanten verrassen leidt tot klantactiviteiten die meer klanten aantrekken, en de reis begint opnieuw.

U kunt meer lezen in excess of hoe inbound internet marketing een effectieve digitale marketingstrategie is om uw merk op te bouwen in ons artikel, Hoe digitale marketingbureaus uw bedrijf kunnen laten groeien.

Inbound advertising and marketing is niet geschikt voor elk bedrijf. Inbound advertising and marketing is misschien niet de beste optie als u een product or service heeft met een prijs van minder dan $ 500 per aankoop. Inbound is niet de beste optie als uw merchandise geen opleiding vereist om te kopen. Het kopen van een potlood van $ 1 vereist bijvoorbeeld weinig uitleg om te weten hoe het u zal helpen.

SLECHTSTE: stelt geen koperspersona broad

Als de digitale marketingdiensten die u overweegt een cookie cutter-prepare hebben dat wordt gebruikt bij elke klant die doorway de deuren komt, is dit een grote rode vlag.

De beste digitale marketingbureaus gaan samen satisfied jou aan de slag om eerst jouw ideale klant te bepalen, zodat er een approach op maat kan worden ontwikkeld. Het vaststellen van uw ideale klant, genaamd a koper personais essentieel om uw doel te bereiken om prospects voor uw bedrijf te genereren.

Customer persona’s zijn fictieve weergaven van uw ideale klanten op foundation van echte gegevens around demografische gegevens van klanten en on-line gedrag. Bij het bepalen van een purchaser persona, marketingbureau zal speculatie in excess of persoonlijke geschiedenissen, motivaties en zorgen in overweging nemen. Uw koperspersona moet het soort informatie onthullen waarnaar ze on the web zoeken.

Doorway uw doelgroep tot in depth te begrijpen, kan uw advertising- en verkoopteam nuttige en relevante inhoud creëren die waardevol is voor uw ideale klant.

ons artikel, Koperspersoon | Wat zijn het en waarom heb ik ze nodig?helpt u te bepalen wie uw consumer persona is door uw bestaande klantenbestand, de behoeften van uw prospective buyers en wat uw prospects doen wanneer ze on-line zijn, nader te bekijken.

koper-persona en kopersreissjabloon

Ideal: biedt een verscheidenheid aan gerichte inhoud

Een belangrijk onderdeel van een succesvolle digitale marketingstrategie is het creëren van content die is ontworpen om uw purchaser persona’s te bereiken.

Enkele van de meest boeiende soorten inhoud zijn:

  • Site artikelen
  • Films
  • Afbeeldingen
  • Gidsen voor kopers
  • eBooks
  • Controle lijsten

Dit zijn allemaal uitstekende tools om waarde te bieden op uw web page. Als het consequent wordt gedaan, is bloggen een belangrijke bron van verkeer naar uw site. Elke keer dat u een blog publiceert, biedt u uw potentiële klanten de mogelijkheid u te vinden en te horen over de oplossingen of producten van uw bedrijf.

Bij het evalueren van uw contentmarketingplan is het belangrijk dat het digitale marketingbedrijf een van uw contentstukken (vaak een Ebook, rapport, whitepaper, enz.) aanwijst als het primaire aanbod op uw internet site. Een aanbieding is een stuk inhoud dat doorway een potentiële klant als waardevol wordt ervaren. Het verstrekken van deze inhoud biedt advies of biedt een pad naar het oplossen van een probleem.

Het kan verleidelijk zijn om elke service die uw bedrijf aanbiedt te promoten. Dit is echter een veelgemaakte fout die veel bedrijven maken wanneer ze proberen hun leadgeneratieprocessen te verbeteren. Dit betekent niet dat u niet meerdere diensten moet aanbieden. Het betekent alleen dat je de waarde van je bedrijf niet moet verwateren door te proberen iedereen overal ter wereld talloze diensten aan te bieden.

In plaats daarvan moet u beslissen waar u het beste in bent en leiding geven aan die specifieke assistance. Dit heet “land en breid uit.” Uw prospective customers komen naar u toe omdat ze dat ENE DING challenging nodig hebben in plaats van een bedrijf dat een heel warenhuis aan opties biedt. Zodra ze u hebben gevonden, kunt u later on uitbreiden naar de andere diensten die u aanbiedt naarmate hun behoeften evolueren.

Zorg ervoor dat deze ene inhoudsaanbieding een eigen bestemmingspagina op uw site heeft. U wilt potentiële klanten niet op een wilde gansjacht of naar uw startpagina sturen, omdat ze kunnen verdwalen in afleiding die op uw normale websitepagina’s kan zijn. Op bestemmingspagina’s kunt u ook informatie around de prospect vastleggen in ruil voor de aanbieding.

Om potentiële klanten naar de bestemmingspagina te krijgen, gebruik simply call-to-motion of CTA’s op uw andere websitepagina’s of in de inhoud die u maakt, zoals blogs, e-mails en video’s. Klanten die op de CTA’s klikken, worden direct naar de bestemmingspagina geleid.

SLECHTSTE: Combineert die inhoud niet achieved sociale media

Social media is een uitstekende manier om uw gerichte inhoud in de handen van potentiële kopers te krijgen. Dat is een groot probleem als je digitale marketingplan geen social media-strategie bevat.

Een effectieve social media campagne begint fulfilled het kiezen van het juiste kanaal. Onthoud dat je wilt gaan waar je klanten zijn: Fb, Twitter, LinkedIn, Instagram of Pinterest. Hoewel Fb misschien de logische keuze is vanwege zijn 1 miljard gebruikers, is LinkedIn voor B2B-bedrijven misschien de betere optie. Voor eCommerce-vendors kan Pinterest of Instagram een ​​toegangspoort zijn tot toekomstige klanten.

Zodra u uw gerichte inhoud heeft ontwikkeld, DEEL! Wees niet bang om interessante inhoud te delen, want bij sociale media draait alles om interactie en conversie. Zorg ervoor dat alle inhoud die u vanuit andere bronnen deelt, related is voor uw missie. U kunt zelfs een wederzijds aandeel krijgen in het proces.

U kunt uw inhoud ook meerdere keren delen. Als u een interessant Ebook of blogbericht maakt dat resulteert in directe websiteconversies, deel dit dan regelmatig op uw sociale media-feeds. Als u meer dan eens deelt, wordt de kans groter dat uw inhoud door anderen wordt gedeeld, waardoor de websiteconversies mogelijk toenemen.

Greatest: heeft een bewezen proces

Een succesvol digitaal marketingbedrijf heeft een bewezen proces. Het heeft dat proces toegepast bij eerdere kleine zakelijke klanten en heeft meetbare resultaten gekregen die ze kunnen delen. Het is ook een proces dat het digitale marketingbedrijf zelf heeft gebruikt om zijn eigen bedrijf op te bouwen.

Een deel van dat proces omvat: de juiste vragen stellen. Een kwaliteitsbureau wil meer weten over jou en je bedrijf … wat het uniek maakt, wat je doelen zijn en tot wie je publiek zich wendt voor advies. Dit soort vragen tonen aan dat een marketeer het snapt. Een marketeer heeft niet meteen alle antwoorden. Elk antwoord begint met een vraag.

Dat proces omvat ook: realistische beloften doen en geen valse hoop geven. De rol van een marketingbedrijf is het genereren van kwalitatieve qualified prospects voor uw verkoopafdeling. Er mogen geen solide inkomstenbeloftes zijn of met vertrouwen worden beweerd dat u binnen zes maanden de nummer één in Google Zoeken zult worden. In plaats daarvan zou een digitaal bureau u moeten helpen begrijpen wat haalbaar is en u helpen daar te komen.

Ten slotte komt het bewijs van een succesvol proces in de vorm van: kwaliteit werk en oude klanten. Vraag om voorbeelden van hun werk, waaronder websites, sociale-mediaprofielen, e-mailmarketingcampagnes en blogposts. Bezoek deze locaties online om te controleren of dit marketingbureau de resultaten behaalt die het claimt.

Vaste klanten bewijzen ook dat een bureau het overwegen waard is. Als een bureau al jaren fulfilled klanten werkt, waarom zou een bedrijf die relatie dan beëindigen als ze resultaten boeken?

een inbound marketingbureau inhuren